21 Aralık 2010 Salı

TAVUK VE PATATES SCHNITZEL YANINDA MANTAR

Tavuk gögsü,hazirlanisi;1 yumurta 1 caybardagi sütle cirpilir,diger bir tarafta tuz ve galeta unu karistirilir.Tavuklar önce yumurta karisimina sonra galeta ununa bandirilarak tavada kizgin yagda  kizartilir.
Mantari da bir adet soganla kavurdum,pismeye yakin icine bir cay bardagi süt ilave ettim.
Maydanoz ve karabiber dekoydum.En sonda da 1 yumurta kirdim.
Aslinda bu kahvaltida daha iyi oluyor ama tavugun yanina da yakisti.Birde tavugun arka tarafinda ayni tavuk renginde kaynamis patatesler vardi.Yuvarlak dilimleyerek ayni tavuga yaptigim islemi ona da tekrarladim.Yaninda sarmisakli ve mayonezli yogurt harika olur.Herkese sevgiler

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

elleriniz dert görmesin nefis görünüyor bu kareler:))
tavuklu olan herşey güzel..

MODA GEZGİNİ dedi ki...

harika olmuş..hımm kokusu bile nefis.ellerine sağlık canım.afiyet olsun.blogun da çok güzel.çok beğendim.izleyicin oldum.bloğumabeklerim sewgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım görüntü nefis