8 Aralık 2010 Çarşamba

PUDINGLI HASHASLI PASTA

Malzemeler
Büskivisi icin
1 yumurta
1su bardagi seker
125 gr,tereyag
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
yarim cay bardagi süt
yaklasik 4 su bardagi un
Dolgusu icin
200 gr sürtülmüs hashas(Ben hazir sekerli kullandim.Ama normal hashas koyarsaniz da oluyor)
1 paket puding (Ben yarim kilo sütle hazirlanilan puding kullaniyorum.Türkiye'de galiba pudinglere 750 ml süt katiliyor:Ama olsun o da olur.Ozaman dolgusu fazla olur ve hamuru kivirmazsiniz.Gerek de yok zaten ben öyle güzel görünsün diye yaptim)

Malzemeleri sirasiyla karistiriyoruz.Kelepceli cember firin kabina hamurun dörtte ücünü yayiyoruz.Kenarlarini yukari kaldiriyoruz.Bir tarafta vanilyali pudingi hazirliyoruz.Icine hashasi ekliyoruz.Karistirip kabimiza döküyoruz.Sonra uzun kenarlari icine dogru kiviriyoruz.Geri kalan hamuru isterseniz parca parca üzerine atin.Isterseniz biraz daha un dökük ufalayarak gelisi güzel üzerine serpin.Ben ikincisini yaptim.200 derece de üstü kizarana kadar pisiriyoruz.Harika bir lezzet hashasseverler icin vazgecilmez oluyor.herkese sevgiler....

Hiç yorum yok: