27 Ocak 2011 Perşembe

TROPIKAL PASTA


 
"Pasta bugün tarif yarin"demistim ancak inanin hic zamanim olmadi.Simdi hemen tarife geceyim.Bu arada kiymetli yorumlarindan ötürü tüm blogcu dostlarimi öpüyor sevgilerimi gönderiyorum.
  • malzemeler
  • kek icin
  • 1 su bardagi süt
  • 1 su bardagi cicekyag
  • 1 yumurta
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • aldigi kadar un(yaklasik iki su bardagi)gayet akiskan olacak
  • 1 limon rendesi
  • 1 tatli kasigi limonun suyu
  • Krema icin
  • 2 paket sivi kaymak
  • 1 paket labne peyniri
  • yarim caybardagi toz seker
  • bir iki damla limon esansi
  • 1 paket vanilya
  • üzeri icin 1 konserve tropik meyve konservesi
  • 1 paket sade pasta jölesi
  • yapilisi
  • Kekimizi normal kek gibi hazirlaniyor.Yumurta sekerle cirpilip süt ve yag ekkleniyor.
  • Ardindan kabartama tozu,vanilya ve limon suyu ekleniyor.
  • Ununu da ekleyip güzelce cirptiktan sonra limon kabugu rendesini karistiriyoruz.170 derecede üzeri biraz kizarmaya basladiginda firindan cikariyoruz.
  • Kremasina gelince
  • Kaymaklarla sekeri güzelce cirpiyoruz.
  • Labne peynirini ve limon esansini ekleyip güzelce karistirallim.
  • Kek soguyuncaya kadar buzdolabinda bekletelim.
  • Kek sogudugunda ortadan kesip ilk katina kremanin 3 te birini yayalim.üzerine meyvelerden biraz dizelim
  • Ikinci katina ciktigimizda kremanin hepsini döküp pastamizi güzelce sivalayalim.Üzerine meyveleri dizip,kenarlarina badem kiriklarini yapistiralim.En üste de istege bagli olarak pasta jölesi hazirlayip,hepsini degil yarisini meyvelerin üzerine dökelim.Buzdolabinda en az iki saat bekletelim.afiyet olsun...
 
 
Bir parca peynir pastasi ve Türk kahvesi
kasarli yumurta
Kahvaltimin vazgecilmezi,önce biberler sahanda yagsiz güzelce sotelenir.Domateslerin kabugu soyulup üzerine katilir ve psisirilir.Ekmege bana bana yenilir.afiyet olsun...

12 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Meyveli pastalar herzaman favorim ellerine sağlık canım....

xcelis dedi ki...

mmm nefis görünüyor eminim tadına öyledir.Beyaz pastları çok seviyorum ya hep hafif gelmiştir bana tarifini bekliyoruz
hayırlı cumalar

Unknown dedi ki...

NEfis gorunuyor canim ellerine saglik. Hayirli cumalar

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım tarifini bekleyeceğim:)
ellerine sağlık olsun:))
sevgiler..

mintinin dünyası dedi ki...

nefis görünüyor arkadaşım.ç.özellikle ismi merak uyandırdı.emnim içeriği de görüntü gibidir.
sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Hepsi çok güzel özellikle pasta da aklım kaldı. Ellerine sağlık afiyetler olsun.

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor gecenin bir yarısı içime oturdu resmen ellerinize sağlık sevgiler.

Avrupa'da yasam dedi ki...

birbirinden degerli yorumlariniz icin cok ama cok tesekkürler ediyorum.sevgiler,öpücükler...

nesrin dedi ki...

Kahvaltiya bir sabah size gelmek gerek. Menünüze bayildim. Sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Şu koca dilimi alıp,kremasını ağzıma yüzüme bulaştıra bulaştıra yemek isterdim şuan! :))
Hepsi çok hoş görünüyor.
Cheesecake müptelası olarka onu da es geçemem tabi.
Ellerine / gönlüne sağlık Perihan abla.
Kalbi sevgi ve selamlarımla

Cafe Pepela dedi ki...

Şu koca dilimi alıp,kremasını ağzıma yüzüme bulaştıra bulaştıra yemek isterdim şuan! :))
Hepsi çok hoş görünüyor.
Cheesecake müptelası olarka onu da es geçemem tabi.
Ellerine / gönlüne sağlık Perihan abla.
Kalbi sevgi ve selamlarımla

mintinin dünyası dedi ki...

canım,
nasıl leziz bir pasta maşallah sana...
inan alıp yiyesim geldi.
çok beğendim.tarifini aldım bakalım.hayırlısı.
sevgilerimle...