11 Ocak 2011 Salı

SOGANLI POGACA

                                                                              
  • Malzemele
  • 1 yumurta,,sarisi üzerine,beyazi hamuruna
  • 1 su bardagi siviyag
  • 1 su bardagi ilik su
  • 1 adet yas maya
  • aldigi kadar un
  • Ic malzemeler
  • 1 adet sogan
  • 200 gr kadar peynir,hangi peynir olursa olsun farketmez.Kasar da cok güzel oluyor
  • yarim cay bardagi siviyag
  • susam ve cörekotu
  • Yapilisi
  • Malzemeler karistirilir,aldigi kadar yumusacik bir hamur elde edilir.
  • Hamurdan parcalar koparilip ic malzeme koyulur.
  • 1 saat dinlendirilir ve 200 derece firinda üzerleri kizarincaya kadar pisirilir
  • soganlar pismez,agzimizda gicirdar demeyin,nefis oluyor.Almanya'da sokaklardaki simitci  diyeyim artik kücük firinlarda satiliyor.Ama onlarin hepsi kasar peyniri ve soganli oluyor.Biz istedigimiz peyniri kullanabiliriz.Hoscakalin,sevgiyle kalin....

7 yorum:

Özgen dedi ki...

Merhaba soğanlı hiç denememiştim mutlaka deneyicem elinize sağlık.

Nilgün dedi ki...

Soğanlı lezzetleri severim. Mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık..

xcelis dedi ki...

Nefis görünüyorlar gerçekten dediğiniz gibi kaşarda eminim çok yakışır ellerinize sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Yapsam eşim asla yemez ama ben soğana bayılırım:)

Tahmin edebiliyorum ne derece lezzetli olduğunu ellerine sağlık canım

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık sevgili arkadaşım.
lezzetli ve nefis görünüyor.
sevgiler bırakıyorum güzel yüreğine.
muhabbetlerimle.

Avrupa'da yasam dedi ki...

benim nazik ve iyi yürekli dostlarim yorumlariniza hayran kaldim.hepinize tesekkürler.sizi seviyorummmm....

Cafe Pepela dedi ki...

Off mis gibi kokuyordur mis! :)
Çok güzel görünüyorlar..