6 Ocak 2011 Perşembe

MILFÖYLÜ TATLAR

Milföy hamuru essiz bir icat.Bu icati icat edenden Allah razi olsun.Süpriz misafirlere karsi kurtaricim,biricik kahramanim o benim.
 Milföy hamurlarinin arasina seker,tarcin ve yumurta sarisi sürürek yaptigim ilk atistirmaliklarin fotografini cekemedim.Ama o deneme de güzel olmustu.Burada da milföy hamurunun icine hashas ezmesi ve seker koyuldu.Iki tarafindan da ortaya dogru kivirildi.Birer parmak genisliginde kesildi.Öylesine firina sürülerek.200 derecede pisirildi.Yanina cay yapilarak afiyetle yenildi.Herkese sevgiler,citir citir taze milföyler ve en kalpten selamlar....

10 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

o kadar cici bir yorum aldım ki senden canım çok teşekkür ederim..
suratımda bööyle kocamaann bir gülümseme oluşuverdi:))
bu milföylü lezzetler de nefis görünüyor..
yaşasın milföy hamuru o hanımların vazgeçilmez kahramanı:)

Unknown dedi ki...

Çıtır çıtır harika görünüyorlar.Gerçekten şu milföyleri bulandan Allah razı oldun,süper bir kurtarıcı.

Ellerine sağlık
Sevgiler.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis görünüyor. Hemencecik çayın yanına yapılıp mis gibi yenilir. Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Afiyetler olsun canim hem kolay hemde nefis citir ,citir benim de kurtaricim oldu bir cok kez .Sevgiler öptüm.

nesrin dedi ki...

Dogru söylüyorsunuz, hem pratik hem de lezzetli tarifler ortaya cikiyor milföyle. Ben de blogunuzu sevdim. Cokca görüsme dilegiyle, Berlinden sevgiler...

Teuvo Vehkalahti dedi ki...

Näin blogien välityksellä on hieno tutustua muiden maiden kultuuriin, ihmisiin ja luontoon. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan Teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Oikein hyvää tätä alkanutta vuotta 2011. Teuvo Vehkalahti Finland

Gülcan dedi ki...

merhaba harika görünüyor elinize sağlık. sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Harika görünüyor çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Cafe Pepela dedi ki...

Böyle lezzetlere dayanamam!
Milföy ne büyük nimet değil mi?
'Tatlı tuzlu' herşey süper oluyor:)
Burada her zaman bulamıyorum ne yazık ki.Ellerinize sağlık ablacığım.Measselam..

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Merhabalar
Milföyler çok lezzetli görünüyor
Ellerinize sağlık