11 Ocak 2011 Salı

COCUKLARINIZIN EGITIMI HAKKINDA KONSOLOSLUKTAN CAGRI

Almanya'nın Rheinland-Pfalz Eyaletindeki Türkiye Cumhuriyeti Mainz Başkonsolosu Aslan Alper Yüksel öncülüğünde eğitim ateseliği yetkilileri ve gönüllü danışman Sanem Okurdil aracılığıyla çocukları ilkokul 4.sınıfta okuyan velilere 14-28 Ocak tarihleri arasında bilgilendirme ve danışmanlık hizmeti verilecek.

Program kapsamında veliler, ilkokul 4. sınıftan sonra çocuklarının devam edebilecekleri okul türleri ve eğitim sistemi hakkında yetkililerden bilgi alabileceği gibi, çocuklarının eğitimi sürecinde karşılaşabilecekleri diğer sorunlara da cevap bulabilecekler.
Eğitim Ataşeliği yetkilileri ve gönüllü Danışman Sanem Okurdil aracılığıyla verilecek bilgilendirme hizmeti hakkında veliler 06131- 83 17 84 No’lu telefondan da ayrıntılı bilgi alabilecekler.
T.C Mainz Başkonsolosu Aslan Alper Yüksel ve Muavin Konsolos Sevil Özgür Bedir "Cocuklarımızın geleceğini yakından ilgilendiren bu bilgilendirmeye velilerimizin ilgi göstermesini bekliyoruz.Çünkü veliler unutmamalılar ki en iyi yatırım çocuklara yapılan yatırımdır"diye konuştular.

Mainz ve cevresinde oturan,cocuklarinin egitimine önem veren tüm anne ve babalarin, ben de bu etkinlige katilmalarini nacizane tavsiye ediyorum.Cocuklar bizim tek sermayemiz ve tek gelecegimiz onlarin egitimlerine biraz daha fazla önem verelim."Almancam yok,nasil oldugunu bilmiyordum "gibi sikintilarimiz da tarih oluyor.Mainz Baskonsoloslugu'nu da bu girisiminden dolayi kutluyorum.sevgiler saygilar ......

1 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım ne güzel bir duyuru dilerim ki faydalanır dileyen herkes..