4 Ekim 2010 Pazartesi

GÜZEL ANAM NERDESIN?

Ey benim beyaz pürmeli güzel görgülüm.                            

Ey kinali elli kar topu tenli koy kokulum nerdesin?

Yoklugu aci basimin taci güzel melegim.

Teselli edenim gözetip güdenim bahar kokulum nerdesin?

Yemeyip yediren giymeyip giydiren sicacik tenlim.

Neredesin can yoldasim dert sirdasim neredesin?
Basimi oksayan bikmadan tasiyan guzel insan.

Beni ben yapan isigimi yakan ana kokulum nerdesin?

Hasretim sana hakkini helal et bana merhamet melegim,

Neredesin ciger parem nerdesin hasret cicegim nerdesin?

Yasli gözlum öz sözlüm acili kadin nerdesin?

Gönlüm dolmuyor sensiz olmuyor nerdesin be can damarim nerdesin?

Hayalin gözümden gitmez,hasretin bitmez asklarin en guzeli nerdesin?

Sevgisi ezeli analarin en guzeli cile bulbulum nerdesin?

Terbiyesiyle almis adini zeyvenin kadini toprak kokulum nerdesin?

Halisi hasir elleri nasir,unutmam seni bin asir,

Nerdesin be hasret kadinim nerdesin?

Hasret basinca beni,anarim hep seni.

Geri gelmezmis gideni

Nerdesin guzel anam nerdesin?

Daldikca anilara selam olsun tum analara

Buram buram hasret kokanim nerdesin be cileli anam nerdesin

Akkentin annesi,dunyaya bedel bir tanesi,

Nurla dolsun hanesi,

Anaya saygida yok bahanesi!...

BAYRAM BARUTCU(AMCAM)

Hiç yorum yok: