12 Eylül 2010 Pazar

GÜZELIM KÖYÜM,CANIM MEMLEKETIM

GÜZELIM KÖYÜM,CANIM MEMLEKETIM


Dagildik birer birer dunyanin her bir yerine,

Sakin karamsar olma güzel köyüm sebep utansin.

Koparmiydim saniyorsun senden ana kucagi gibi sicacik,koparanlar utansin.

Paylasirdik bir ekmegi konum komsum ile kardescesine,fitne sokanlar utansin.

Kenetlenirdik bir birimize nesede hüzünde yumruk gibi sinsi sinsi vuranlar utansin.

Kaldir basini köyümün güzel insani seni hakir görenler utansin.

Sen senden gittikmi saniyorsun,igde kokulu köyüm,güzel yurdum,

Senden ayiran ayaklarim utansin.

Ölürsem sana dönmeden gurbet denilen yerde,

Bir daha göremezsem seni, o zalim hastalik utansin.

Baharini göremez yazindan faydalanamazsam deki güzel köyüm mevsimler utansin.

Kaldir basini gurbet kusum;memleketi soyan,bizi mecbur eden hirsizlar utansin.

Yok senin benzerin,dünyada bir esin,sicak kanli insanlarin diyari,

Bizi bizden sogutanlar utansin.

Umudunu kesme güzel köyüm,can yurdum,

Gelecek nesiller sahip cikacak sana,cikmayanlar utansin.

KALDIR BASINI GUZEL INSAN BOYUN BUKTURENLER UTANSIN.utanmasini biliyorlarsa tabiki.......
BAYRAM BARUTCU(AMCAM)

Hiç yorum yok: